lite folk....

2008-12-29, 16:27:02 / Kategori: my words
Idag har det varit lite folk på stan vill jag lova. Skulle byta en BH som jag fick i julklapp och kön var kort vill jag lova, eller inte. men tillslut kom jag fram, och ut ur affären. Och sen när vi hade peppat oss själva till att käka pizza på Via Grande så var det fullt. Och Kebab baren hade sjukt lång kö och så serverade dom maten på plasttallrikar med plastbestick. Hallå, har alla kommit på att dom ska mellandags-rea nu? huh. På Coop var det oxå sjukt med folk. Tacka vet jag shop express så det går lite snabbare. Förstår att alla är lika smart som mig, Tina och Markus och nyårshandlar i förväg, synd bara att alla kommer på samma sak precis just idag.

Bea

haha pecis även fast man inte gillar bloggarna blir man beroende och man bara måste kika in hos kenza och BB :P

Allt bra? Kram



2008-12-29, 16:44:21 URL: http://beaa.blogg.se/

Tina

svar: Estee Lauder säljs på Kicks, Åhlens och privata parfymerier. Det borde inte vara svårt att hitta dom. :0)



2008-12-30, 14:32:05 URL: http://beleza.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?