jag vill bli frisk!

2008-12-13, 22:52:10 / Kategori: my words
åh,Min hosta blir bara värre och värre! Nu sitter jag här och nästan spyr av den, halleluja va härligt- NOT!

Igår var jag och älsklingen på sexparty hemma hos vår goda vän Anita Qvist. Härligt folk och massa sexleksaker, och självklart en flarra vin och några cider. Behöver inte nämna nånting av vad som köptes, men dyrt blev det så god jul på oss! Efter förfesten drog vi in till News och hade trevligt, sen fyllemat på Subway. Tuvär fick kvällen ett tråkigt slut då nå störda jävlar kom och töntade sig, men i övrigt hade jag sjukt roligt. Tack alla som gjorde den här kvällen till vad den blev!

Idag har jag och älsklingen städat, gått ner på Willys och handla, städat ännu mer och satt upp julgranen. Måste dock iväg och köpa mer glitter imorn, 5 meter räcker ju ingenstans! Men det är alltid mysigt när granen har kommit upp, dock ligger det än sålänge ingen julklapp där under. Den jag ska få av älsklingen står bredvid tvn, men nu när jag tänkte på det så måste jag flytta på den när jag har skrivit klart ;) Jag börjar få panik, jag har änsålänge bara köpt en julklapp och det är en till mamma. Ändå vet jag vad jag ska köpa till mormor och morfar, men till min prins, vad kan jag köpa till han?! Åh, ångesten kommer krypandes igen....
Efter all städning så kollade vi på Barna från Blåsjöbarnet som kom igår. Jag tycker om den lika mycket idag som för 12-13 år sen :)

Nej nu ska jag dricka lite mer hostmedicin och sen sussa. Men först puss på alla mina barn :) Godnatt! kram

 

Sandra Q

Tack själv Åsa.:)



2008-12-14, 02:28:06 URL: http://sqvist.blogg.se/

ida

hoppas du blir frisk snart gumman.



2008-12-14, 12:21:31

Helena

Hej hopp Åsa! Kvällen spenderades sedan borta hos Marcus Backman, så det blev hyfsat lugn. Jag spenderade sedan natten på toaletten då jag fick mig en släng av matförgiftning eller liknande.. :/ Inte så trevligt kanske men det vara bara upp och jobba på lördagsmorgonen, inte allt för pigg då vill jag lova! Hade ni det trvligt borta på news? Puss och Kram



2008-12-15, 08:51:56 URL: http://helenathur.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?