dan före dan före dopparedan.

2008-12-22, 11:36:52 / Kategori: my words
Det är ju sjukt att det bara är 2 dagar till jul nu. Vart är julstämningen?
Nu ska jag äta upp min macka och sen gå ner på stan för att möta älsklingen. Ska trängas med alla andra som har fått lön idag och köpa dom sista julklapparna. Jag har Torsbjörn och C kvar.  Och jag vet ungefär vad jag ska ha. Förutom nåt litet till C eftersom vi ska fira jul i Särsvsjön oxå på annandagen, samtidigt som vi ska fira mamma som fyller år!

Ikväll ska jag jobba och det ska bli så skönt, har lite småpyssel jag tänkte att vi skulle sitta med. Och imorn måste jag koka lite mer knäck eftersom vi har nästan en hel grädde kvar efter vårat kok. Jaja, det blir nog bra, det är ju snart jul :D

Millan

God Jul! :)



2008-12-23, 19:41:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?