Borta bra men hemma bäst.

2008-12-28, 16:43:12 / Kategori: my words
Har varit hos mormor och morfar ihelgen och kurerat förkylingen, alla vet väl vilka underverk fjälluften gör?

Nu ligger jag hemma i sängen och kollar runt överallt med min underbara lilla dator. Eller lilla och lilla, det är normalstorlek på den eftersom jag annars inte skulle se vad som står på skärmen. Är det inte skrämmande vad dålig syn jag har egentligen?

Snart ska vi hem till mamma och käka racklett, ganska gott nu efter all julmat.. Fast även om jag har käkat julmat snart 2 veckor så är jag inte le den än, knasigt... vore faktik jävligt gott med en skinkstut med johnnys på :D

Håller på å kollar omkring efter ett photoshop program jag kan ladda ner så att jag kan göra en ny header och blogg desigt. Tänkte jag hjälp av  designa din blogg eftersom jag minst sagt är bra på kodningar och sånt skit. Hur gör ni eran header? men photoshop eller ? :)
Kram på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?