varje dag lär man sig någonting nytt!

2008-08-25, 14:56:29 / Kategori: my words
Gårdagens I-landsproblem (hm, läs Åsa-problem) löste jag genom att ta mig en härlig promenad hem. Vilket är ungefär 5 kilometer och ungefär 50 minuter. Vilket var skönt, men mina fötter typ doooog efter dagen!

Idag känner jag mig lite duktig, har precis kommit tillbaka efter en lite drygt halvtimmes promenad. Och ikväll ska jag på Pump. och det ska både Ida och älsklingen med. I mina drömmar kanske....

som rubriken lyder så lär man sig någonting nytt varje dag. Idag tillexempel lärde jag mig hur man använder en hushållsassistent. Skulle riva morötter och det gck, sådär ;)

Anja

ååååååååh! FAN OCKSÅ! när jag va i köket och skulle ha rivna morötter så rev jag för hand... skulle ju självklart ha använt hushållsassistenten! ses imorgon sweety



2008-08-25, 22:37:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?