riktigt höstväder....

2008-08-18, 11:48:47 / Kategori: my words

Imorse (läs:inatt klockan 5) vaknade jag av att Piff satt och skrek i buren, andra gången på 3 dagar. Han känner nog sig ensam där i buren. Han satt på Puffs lilla bur, jag tror jag vill känna lite löööve. stackars killen. 

Nu sitter jag på rast, är kvar på avdelningen för att kika lite på datorn. Vad ska man annars göra? känner inte direkt för att gå ut i regn och rusk. Idag känns det verkligen som en ruggig höst dag. Vart fan tog sommaren vägen; en fråga som jag inte är ensam om att ställa mig. Jag vill ha sommar och sol och sena sommarkvällar, Lite studentenfeeling. Åh, det var verkligen underbart tiden vid studenten. Jag längtar tillbaka, men inte till min såkallade "klass".  Nej usch och fy. Imorse frågade en jobbar kompis om jag kommit in på nån skola, och då slog det mig hur skönt det faktsikt ska bli att slippa allt vad skola heter. För jag är jävligt less. Hade sista tiden på BF kännts bättre så kanske det hade kännts annorlunda. Men jag längtar inte tillbaka. Faktiskt!
 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?