redo för en dags ledighet!

2008-08-26, 18:38:25 / Kategori: my words
idag har varit en bra dag på jobbet. Som vanligt har jag stått i köket. Ida och Anja har hållit mig sällskap, vilket alltid är trevligt! Tog en promenad runt Lugnvik på rasten mellan 14-15. Vilket var oerhört skönt! Tack Ida för sällskapet :)

Nu ska jag kika in mitt lönekonto (som jag faktiskt inte gjort är! hoppas på många slantar ;)
---

12 371,50 ! så mycket pengar finns på mitt konto nu, fick okej lön från Carema alltså. (med tanke på att man betalar hälften skatt, typ!). Åh nu känns det genast mycket bättre inför Ikea resan på lördag!

Men när kommer mina grejor jag beställde?!
Tåls att tänkas på, nu ska jag gå och köpa den där hudvårdsserien. (och någon god frukt!)
smuk!

Anja

hahaha jag fick ju också lön idag, men du har ändå 10 000 mer på kontot än jag :P tjoho!



2008-08-26, 19:23:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?