min lediga dag

2008-08-27, 16:47:41 / Kategori: my words
som sagt så vaknade jag alldeles för tidigt imorse, med kompenastion med en film. Åkte till tandläkaren i odensala (en vettig tandhyginist rotade i käften min idag iallafall) sen åkte vi och handlade för över 600 spänn, alltid lika roligt!

Älsklingen vill gå på bio ikväll, hellst på the dark night men den går bara på sena bion. jag vill istället jätte gärna gå på Mama mia eftersom den sägs vara jätte bra. Men när han såg att det va typ musikal (?!) så sa han bara att han inte ville se den på bio och att jag kunde få se den här hemma. När han märkte att jag blev sur så ändrade han sig och nu kan vi tydligen se den på bio. Men jag är som sagt fortfarande sur för att han vägrar se den på bio men sen ändrar sig bara för att jag blir sur. Jag tror jag tar med mamma och ser den iställe!

Jag sitter och lägger bud på tradera. Har lagt ett nytt bud på en pulsklocka (den här gången en med pulsbälte och inte tuchplatta ;) ) ska lägga ett lite högre bud tror jag så att jag vet att jag får den. För det känns sådär med tuch platta, jag vill ju se min puls hela tiden så att jag kan se hur det går och på vilken nivå jag ligger på :)

jaja, får se om det blir bio eller träning ikväll. Jag ska ju ta med mamma på Fristilen så att hon får prova Crosstrainern. Hon kanske ska köpa en sån nu när hon har ett rum till övers :)
Men nu först ska vi bära upp grejor till vinden. och städa. kul....



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?