jag vill haaaa!!

2008-08-19, 20:51:08 / Kategori: my words
Jag blir tokig. Jag är så sjukt avundsjuk på en jobbarkompis så det finns inte. Den här personen har beställt ett par jättefina (!) stövlar från LaRedoute. JAG VILL OXÅ KÖPA SKOR!!!
idag slog det mig att jag inte vet när jag kommer kunna ha mina underbara älskade skor igen. Dessutom fick jag ju ett par av mormor när jag ver där och dom har jag inte ens hunnit prova gått i : /
Vad ska jag ha för skor i höst och i vinter? kanske ska ta och klacka om mina stövlar när lönen kommer igen, dessutom kanske jag oxå ska ta och köpa mig ett par extra stövlar som jag kan ha när jag vill vara lite finare om fossingarna?
Hittade ett par på Halens.se som var jätte snygga. Men klack till hösten/vintern? hm, det tål att tänkas på!

Jag kommer verkligen sakna att ha lätta och snygga skor nu när det är vinter. Stänga in fossingarna som nå andra fångar. Nej du tack!



dom här snyggingarna vill jag ha. come to meeee!

 

Anja

köp ett par likadana då! jag kan fixa rabattkoden på 30% till dig! :D



2008-08-19, 21:16:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?