hemma igen.

2008-08-19, 14:50:49 / Kategori: my words
Jag börjar mitt inlägg med att börja klaga:

MIN MAGE, VAD ÄR DET FÖR FEL?!
jag hatar min mage, jag fattar inte vad det är. Det kör och har sig så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Är alldeles uppsvälld och hemsk. Konstigt med tanke på att jag inte ens tittat åt mjölk idag...

Är hemma ni igen iallafall. Det gick bra, men det är fruktansvärt svårt att bilda sig en uppfattning av någon som man aldrig träffat förut. Men men, har tackat ja till mitt schema på Sjöängen iallafall. Så jag blir kvar där iallafall två månader till. Lucky you ;)


anja

glutenintolerans? eller det kanske har andra symptom,jag vet inte :) men antingen det, eller laktos!



2008-08-19, 15:58:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?