duktig

2008-08-26, 19:34:51 / Kategori: my words
När jag var på affären och köpte hudvårdesserien från LdB så  gick jag förbi godishyllan. Där kunde man plocka smågodig i en kartong för bara 25 kronor! Men tro det eller ej, jag köpte inget godis, bara en ynka liten påse läckerol....

Jag är hungrig. Fruktansvärt hungrig! Min middag idag blev inte alls lika underbar som jag tänkt mig. Jag fantiserade om en tallrik med jasminris, en vårrulle och MASSOR av broccoli (och såklart thai sweetchilisåsen som är så underbart god!)
-För det första så blev broccolin påtok för överkokt så det fanns inget som hellst tuggmotstånd i den, slajmig broccili- finns det nå värre?!
-För det andra så brände jag riset rejält när jag skulle koka en portion i min, förövrigt, superbra riskokare.
-För det tredje brände jag dessutom vårrullen. Plus att den smakade påtok för mycket typ curry? (jag är inge vidare big fan av curry!)
-För det fjärde så brände jag riset ytterligare en gång när jag kokade nytt.
GREJTANS det gick för mig med middagen idag. Så nu funderar jag på att..... koka mig en gröt! Jag kommer få skörbjugg av all gröt jag proppar i mig!

ida

den är mer i grå, i olika nyanser.



2008-08-26, 20:00:49 URL: http://ifrankie.blogg.se/

anneli

Jag hade nog kört på mackor. Världshistoriens bästa uppfinning =D Annars finns "Studentkokboken", enkla snabba och goda recept =)



2008-08-27, 09:48:16 URL: http://annelimaria.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?