bodypump.

2008-08-25, 21:03:28 / Kategori: my words
Ida, jag är besviken på dig! Du "lovade" mig att du skulle infinna dig på fristilen halv 8 ikväll, men var du där? NAE! tack för den du ;):P

Som sagt har jag varit på pump, och jag är såååå sluuut! så nu ska jag vänta på min gröt och sen sussa. Gissa vad jag ska göra imorn? JOBBA! yes, sista dagen innan en helt ledig dag(förutom tvättstugan, tandläkaren och klippa mamma.)

Fick lön idag från storsjöbygdens personliga assistans, eller vad dom heter. 3775 kr - rakt in på kontot! och imorn kommer det mera mera!

En som vet:P

Storsjöbygdens personliga assistans AB=SPAAB





2008-08-25, 21:50:04 URL: http://eleonorsjoberg.blogg.se/

ida

jag ber så mycket om ursäkt men det kommer väl flera gånger



2008-08-25, 22:56:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?