bajsshopping.

2008-08-19, 22:20:53 / Kategori: my words
Tröjan som jag hittade opch blev kär i från första början var slut. Alla färger dessutom. Det fann ingen 36/38 och ingen 40/42 i någon storlek. Blev måttligt missnöjd med mig själv eftersom jag är så seg jämt!

Men egentligen kanske det var tur i oturen. Nu har jag 500 kr mer att handla med i Sundsvall och Birsta/ikea ;) Jag, älsklingen och carina ska nämligen dit nästa helg. och då ska det shoppas. allt från lampor till förvaring, och från kläder till annat smått och gått.

Förresten ska jag inte klaga, för helt lottlös blev jag inte. en tröja och epilator ska jag snart lösa ut. jag längtar :)

 
mina två köp från halens.se

Anja

den där tröjan var jättesnygg ju! Precis en sån där "hösttröja" som man kan kura ner sig i :) Nu blev jag på bra humör!



2008-08-20, 11:57:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?