angående slagsmålet....

2008-08-13, 11:17:16 / Kategori: my words
igår var det ju slagsmål här som jag skrev, vilket inte alls slutade så roligt! när vi satte in dom i buren igen så slogs dom fortfarande. och Så flög dom på varandra bara sådär. Älskade Husse stack in sin hand mitt uppe i det där och blev själv biten i fingret, antagligen precis på en ådra. Efteråt såg vi att båda två hade massa sår och i natt fick Puff sova in minsta buren någonsin. Idag märkte jag att Puff oxå är halt, eller han använder inte ett av bakbenen nästan nånting allas :(  Blir han inte bättre blir det till att ringa vetten. Jag vore bara glad om jag kan sätta ihop dom igen. Annars finns inget annat att göra, då blir det godnatt :'/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?